Prídite sa opäť nabiť dobrou energiou a inšpirovať ukážkami dobrej praxe od „učiteľov – kolegov“ z celého Slovenska 😉
Tohtoročné jarné komunitné stretnutie je zameraná na praktické ukážky toho, čo vám – absolventom a účastníkom programov IRPU a Premena školy zvnútra už v škole a na hodinách funguje. O svoje skúsenosti a projekty sa s nami tento raz podelí 5 učiteľov našej komunity.
Organizačné infošky
KEDY? v piatok 21. 2. 2020
PRE KOHO? Pre všetkých absolventov a účastníkov našich rozvojových programov (IRPU & Premena školy zvnútra)
KDE? v Spojenej Evanjelickej škole v Martine
PROGRAM DŇA
09.30 – 9.55 Privítanie, hry. – (Dávid Králik, Viera Lasáková)
10.00 – 10.45 Dávid Králik – Vzlety a pády Escape room
10:50 – 11:25 Henrieta Petrovičová – Filozofia ako užitočná výbava
11:30 – 12:00 Obed
12:00 –12:20 Prestávka
12:20 – 12:45 Energizér
12:45 – 14:00 Lucia Bokesová – Ako na šťastie
14:10 – 14:45 Zuzana Herbrychová – 4PREČO (paralelne)
14:10 – 14:55 Eva Uličná – Robotický workshop (paralelne)
15:00 – 15:30 Dávid Králik – Reflexia
Dávid Králik
- učiteľ, mentor, lektor a autor dvoch rozprávkových knižiek.
Henrieta Petrovičová Drgová
- učiteľka dejepisu a filozofie & riaditeľka Súkromného bilingválneho gymnázia v Galante nám priblíži:
Ako zatraktívniť filozofiu, aby ju žiaci vnímali ako užitočný nástroj.
Lucia Bokesová
- učiteľka spoločenskovedných predmetov na Gymnáziu J. Papánka v Bratislave, laureátka LEAF AWARD nám predstaví:
Projekt „Ako na šťastie“, ktorého cieľom je ponúknuť žiakom koncepty, ktoré im môžu pomôcť žiť vyrovnaný, naplnený a šťastný život. Tešiť sa môžete na ukážky konceptov a diskusiu.
Zuzana Herbrychová
- učiteľka dejepisu a slovenského jazyka na súkromnej ZŠ BellAmosa v Martine a spolutvorkyňa projektu Civilizácia sa spoločne s nami bude pýtať:
PREčo učím? Čo s učením PREžívam? Aký má PRE môj život prínos? Ako ma inšpiruje k menším alebo väčším PREmenám v živote?
Eva Uličná
- učiteľka informatiky na základnej a strednej Spojenej Evanjelickej škole v Martine nám, spolu s jej žiakmi, umožní:
zahrať sa s viacerými robotmi a dá nám priestor naučiť sa využívať to, čo pre učenie robotiky potrebujeme.