Téma: Ako riadiť svoj tím v súčasnej situácií (počas krízy)?

Vo štvrtok 9. 4. 2020 v čase medzi 8.30 a 10.00 ste mali možnosť inšpirovať sa od Heleny Rojkovičovej – skúsenej odborníčky na riadenie tímov počas zmeny, či krízy.

Diskutovali sme o oblastiach na ktoré je kľúčové sa sústrediť pre čo najúspešnejšie zvládnutie situácie. Posvietili sme si na činnosti počas krízy, zadefinovanie priorít, či komunikáciu s tímom, žiakmi i rodičmi.

Prezentáciu p. Rojkovičovej si môžete aj s poznámkami prezrieť tu:

Ako riadiť svoj tím v čase krízy

Helena Rojkovičová

– pracuje už 21 rokov v Tatra banke, aktuálne na pozícii COOL Risk Manager.

Je skúseným manažérom so znalosťou business procesov, procesného a projektového riadenia, v oblasti manažmentu rizík, personálneho manažmentu a krízového riadenia.

Je tiež kvalifikovaná v oblasti rozvoja ľudských zdrojov, vzdelávania a internej komunikácie. Svoje skúsenosti nadobudla v rámci banky na rôznych pozíciách, viedla množstvo projektov, ktorých súčasťou bolo aj vybudovanie silných tímov v korporátnom úverovom procese.

Je zručná v partnerskom vedení tímov ľudí – od najmenších až po veľké tímy v počte 35 a viac ľudí. Ovláda nielen teoreticky, ale hlavne prakticky metodológiu Lean Six Sigma, kde dosiahla úroveň Black Belt a Change Management.

Zmena je pre ňu vždy radostnou výzvou, pretože prináša nielen nové skúsenosti a vedomosti, ale hlavne množstvo benefitov pre ľudí.

P. S. V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte na jana.balazova@leaf.sk


Späť na Ranná káva s hosťami