Ako si pomáhal? Čo sa Vám podarilo?

V rámci tímu tvoríme marketingovú stratégiu a koncept pre neziskovú organizáciu DEPAUL, ktorá pomáha riešiť problém bezdomovectva v Bratislave. Snažíme sa nastaviť koncept tak, aby sme dokázali jasne a jednoznačne komunikovať víziu a význam prečo robíme to, čo robíme.

Čo je pre Teba výzvou?

Nájsť si čas a kapacitu. Žiaľ, mám obmedzený časový kapitál, ktorý môžem tejto roli venovať, a tak veci často trvajú dlhšie, ako by mohli.Čo sa týka úloh, problémy v neziskovom svete nie sú náročnejšie ako problémy v biznis svete. Sú tu však obmedzené financie, a preto treba mať o niečo väčšiu kreativitu pri hľadaní riešení.

Čo je pre Teba obohacujúce?

Získavam inšpiráciu a stretávam nových ľudí. Ľudia z neziskového sektora sú inšpiratívni tým, že majú veľké, väčšinou silné vízie ako meniť spoločnosť.

Obohacujúci je tiež iný pohľad na problémy sveta, spoločnosti, komunity. Človek niekedy žije vo svojej bubline odkiaľ vníma tieto problémy skôr povrchne. Dobrovoľníctvo mu vie ukázať realitu z iného uhla pohľadu. Ide pod povrch a objaví iniciatívy a ľudí za nimi, ktorí majú chuť meniť veci k lepšiemu a venujú sa tomu naplno ako svojej hlavnej činnosti.